poker.blog.hu

Ez egy különösen nívós pókerblog, becsüld meg magad!

A szerkesztőség címe: pokerbloghu KUKAC gmail PONT com.

épphányan

Utolsó kommentek

Tagek

2004 (3) 2005 (17) 2006 (21) 2007 (34) 2008 (16) 2009 (25) 2010 (4) 2plus2 (8) aavskk (3) absolute scandal (3) antonius (9) aussie (3) aussie2007 (4) badbeat (24) bankroll (3) baxter (3) bélabácsi (4) benyamine (7) bestof (6) bestpóker (12) bittorrent (3) blog (53) bluff (12) bónusz (4) bpo (6) breaking news (13) brunson (14) brunson t (3) bulvár (32) cashgame (34) casino (7) cassavetes (4) chan (3) cikk (5) csalás (6) deeb (4) design (6) diksnerri (3) done (5) durrrr (19) eastgate (7) elemzés (6) elezra (12) elmélet (3) ept (15) ept budapest (4) esfandiari (8) eszköz (4) farha (8) ferguson (3) film (3) final table (9) fish (15) gold (9) greenstein (10) hachem (6) hansen (7) harman (4) heads-up (4) heads up (11) hellmuth (15) hiba (7) hiszti (6) holdorfold (4) homepoker (6) horse (3) hsp (45) interjú (8) iq (7) isildur1 (4) ivey (12) jog (10) kalódénes (3) kaplan (3) kártya (4) kártya magazin (4) korda (8) közszolgálat (3) laak (10) laydown (9) lederer (7) legalize (4) matusow (8) meltzer (3) mém (3) minieri (3) moneymaker (4) monte carlo (5) negreanu (32) nempóker (11) news (58) obama (3) omaha (7) omaha hi lo (3) onlinepóker (82) ownage (3) para (14) pbhpóker (39) peat (3) plo (4) pókerkedd (7) pokerstars (7) poker after dark (3) pszich (3) read (6) reklám (16) respect (42) rulett (6) second hand (10) seidel (4) shit (3) simon (3) sitandgo (5) stb (51) strippoker (6) sunday million (7) szánalmas (41) szerdapóker (13) szerencse (10) szolgálati (10) szopóálarc (11) tárgy (6) teszt (7) tilt (13) tiltsákbe (6) tonyg (5) tóthricsi (10) tournament (33) tpk (4) trashtalk (8) tréfarépa (50) tropicana (7) tuff fish (4) tv közvetítés (3) uigea (3) variációk (6) video (121) wpt (6) wsop (51) wsop2009 (9) ziigmund (6) zseton (4) zsp póker (38) Címkefelhő

Levlisták

Google Csoportok
Hírlevél a poker.blog.hu online pókerversenyekről
E-mail:
Csoport meglátogatása

cc

Creative Commons Licenc

Pókerválogatott magyar módra

2008.03.11. 17:41 zsp

Ezen a héten a Magyar Pókerszövetség ambíciózus tervvel állt elő:
A Magyar Póker Szövetség összefogása alatt több egyesület is úgy döntött, hogy támogatni szeretné a magyar póker fejlődését, ezért lehetőséget biztosítanak több magyar játékos számára, hogy azok közösen küzdjenek meg az első magyar WSOP karkötőért.
[forrás: OPHU]
A kezdeményezés szép és tiszteletreméltó lenne, bár hogy mi a támogatás abban, hogy pénzért szateliteket szervez valaki, legalábbis véleményes. Aki viszont betekint a versenynaptárba, láthatja, hogy a WSOP magyar válogatottba kicsapós pókeren lehet bekerülni. Skillgame, mi?

Múlt héten arról szavaztunk nagyon lelkesen, hogy kapjunk mindent ingyen. Most pedig a magyar pókerválogatottat ruletten szedjük össze. Jó kis ország, hajrá!

23 komment

Címkék: wsop news rulett szánalmas tournament

A bejegyzés trackback címe:

https://poker.blog.hu/api/trackback/id/tr46376460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KetszeriCs · http://www.ketszeri.hu 2008.03.11. 19:53:02

Azt hiszem a titanon vannak olyan winner takes all satelitek, ahol az elso keztol kezdodoen antékkal mindenki allin kerul.
Ott is viccnek gondoltam.

Sumi László 2008.03.11. 19:59:12

Azért aki megnézi nyitott szemmel, az láthatja, hogy a kicsapóson egy szatelitre lehet bekerülni, amit meg kell nyernia következő szinter kerülésért. Amit szintén meg kell nyerni a valódi selejtezőbe jutásért. Amit meg kellne nyerni. Hm. Nem nevezném lutrinak a verseenyt.

tho · http://poszto.blog.hu 2008.03.11. 20:05:22

Lutrinak én se. Ez valami sokkal rosszabb.

Off: Ha valakinek nem elég mára ennyi "jóhír", az kapcsoljon az rtl-re, pár perc múlva jön a Fókusz pókerszpotja. Lesz miről posztolni holnap...

greffi 2008.03.11. 22:07:51

zsp

szerintem barokkos túlzás állítani, hogy a válogatottat kicsapóson szednék össze, pusztán az is egy lehetőség, hogy egy ezresért vehess részt azon, amiért amúgy hatezret kéne fizetned - már ha jól néztem a versenynaptárat. Más kérdés, hogy a nagylelkű kezdeményezés a lehetőség megadásáig terjed, azon túl, olyan mint, az összes többi wsop-re hirdetett pre-, és subqualyfier, illetve satellite, satöbbi. Minél többet fizetsz be, annál kevesebb versenyt kell nyerni. Ez hol nincs így? :-)Mutass nekem egy freerollt, ahol a győztes kap egy wsop packot.

spiz0r 2008.03.11. 22:48:06

www.gowestpoker.hu pl ilyen... 60 perces vakszintekkel.

gn 2008.03.11. 23:08:06

aha, valoszinu hogy a 30 indulo ember utan kifizetik majd a 12500$ csomagot...

a poszt is faszsag, sikerult a lenyeget kiragadnod a hirbol zsp
wp

greffi 2008.03.12. 00:35:37

spizor: a gowesten is be kell fizetned a netes termekbe, hogy tudj pontot gyűjteni. ergo: már nem is freeroll a verseny. Én olyan freerollra gondoltam, ahol csak úgy beülsz, és a győztes kap egy wsop packot.

zsp · http://poker.blog.hu 2008.03.12. 07:06:09

gn: belátom, hogy sarkítottam, de szánalmasnak tartom, hogy pont az a szervezet, amelynek küldetése lenne a pókert élesen elválasztani a szerencsejátékoktól, kicsapós szatelitet rendez "magyar válogatott keresése" céljából.

de kiváncsi lennék rá, hogy a te értelmezésedben mi is a "lényeg". akár még posztolom is.

gn 2008.03.12. 09:58:32

szerintem az, hogy az elo pokereseknek is probalnak lehetoseget biztositani, hogy szatellitek segitsegevel olcsobban kijuthassanak a "poker vilagbajnoksagra"

a kicsapost - ha jol latom - az albipokeresek talaltak ki arra, hogy minel alacsonyabb beszalloval is jatszhass. az albipokeresek meg ugye tudjuk, hogy nem normalisak :)

a "valogatott" kifejezes hasznalata ugyanugy hulyeseg...

zsp · http://poker.blog.hu 2008.03.12. 13:43:58

de miért olcsóbban? mi ebben az olcsóbb? a 6+1 nem olcsó, a 10+1 nem olcsó, a 33+3 sem olcsó. ebben nincs semmi charity, kivéve egyetlen versenyt (a végén).

viszont olyan embereket hoz be a rendszerbe, akik ugyan szeretnének kimenni, de életükben nem nyertek még annyit, hogy 1000 forintnál (vagy 7000-nél) többet erre áldozzanak, ami nyilván azt jelenti, hogy nem régi, tapasztalt és jó játékosok, nekik nem lenne szabad egyáltalán elindulniuk (bankroll szempontból mármint), most mégis valami pénzt és életet visznek a szervező klubokba.

nem azt mondom, hogy ezzel bármi baj lenne, a kluboknak pont ez a dolguk, és ha valaki ennyi pénzzel mégis lőni akar a wsop-re, tegye, csak 1000 forintos kicsapósról (továbbra is OMG) és 7000 forintos szatelitről bejutó embereket pókerszövetség pecséttel magyar válogatottnak hívni akkor is szánalmas. totál gittegylet.

greffi 2008.03.12. 17:29:54

"1000 forintos kicsapósról (továbbra is OMG) és 7000 forintos szatelitről bejutó embereket pókerszövetség pecséttel magyar válogatottnak hívni akkor is szánalmas."

Sarkított és rossz példa lesz, de remélem a lényeg átjön belőle. A tavalyi formula 1-es szezonban volt egy iszonyatos verseny, a német nagydíj, amikor leszakadt az ég a rajt pillanatában, a hatalmas zuhéban aki tudott kijött kereket cserélni, aki nem tudott, az meg kicsúszott a pályáról, vagy 3 perc alatt tett meg egy kört. Egyedül az újonc, első - azóta is egyetlen - versenyén induló Winkelhock indult esőgumival, így az első kör végén, amikor mindenki a boxba igyekezett, váratlanul az élen találta magát, a második kör végén meg már 33 másodpercet vert a másodikra. Oké, Winkelhock nagy valószínűséggel soha többet a büdös életben nem ülhet F1-es autóbam de akkor is ez a Formula-1 történetének leghatékonyabb szereplése. Első versenyén egy kör alatt végig előzte a mezőnyt, aztán fél percet rá is vert. Ja, hogy esőben, és a többi nem készült rá?
Ő viszont ott volt, készült rá, megcsinálta, megérdemli. Szóval, aki a kicsapósból indulva kimegy a wsop-ra, az sztem igenis megérdemli.

xy 2008.03.12. 17:39:35

es vegul hanyadik lett Winkelhock?

greffi 2008.03.12. 17:50:54

lemákolta a spyker. :-D Nem arről van szó, hogy hanyadik lett, hanem arról, hogy ott volt, és bejutott azon kevesek közé, akik F1-es versenyt vezettek.
Jelen példára vetítve: azok között volt, akik kijutottak a wsopre. Erről van szó, nem a wsop megnyeréséről.

(OFF: amúgy a csávó télleg nem semmi: ugyanazon a versenyen a legutolsó és a legelső pozícióból is rajtolhatott... ráadásul abszolút újoncként. ON)

Informer 2008.03.12. 20:35:08

Zspnek teljesen igaza van. Nevetséges az egész.

Semmi mársól nem szól, mint hogy Tatár Gergő meg Chaar-Lee még több lóvét húzon ki a pókeresek zsebéből. Chaar-Lee már a Best Pókerben is, akit tudott lehúzott, beleértve a Best Pókereseket is és a játékosokat is. Ha jól tudom, akkor a Gold Crownt is többször megfenyegette, hogy lekapcsolja a weboldalukat, ha nem fizetik ki neki a piac ár többszörösét az általa összerakott, igen gyenge weblapért.

Tatár úrat gondolom nem kell bemutatnom senkinek, de ha mégis, legyen elég annyi, h a Royale Póker tulajdonos/vezetőjeként minimum 10% feet vesz ki a versenyek prize pooljából egy olyan terem rezsi költségeire hivatkozva, ahol még fűtés sincs.

A címer használatáért meg egyszerűen fel kellene jelenteni őket, a Magyar Póker Válogatott elnevezésért elég lenne szimplán szemen köpni ezt a két nimandot.

zsp · http://poker.blog.hu 2008.03.12. 20:51:33

greffi: az analógia ott sántít, hogy Winkelhock nem egy válogatott nevében indult el úgy, hogy előtte befélkarúrablózta (szép szó) magát egy dodzsemes preszatelitre, amit aztán megnyert, és mehetett az 1cc-s meg a 9cc-s gokart selejtezőkre.

de mondom, az, hogy van szatelit, egy jó dolog, azt mutatja, hogy van pókerélet, működik a piac, és ennek én jó kapitalista módjára örülök is. az sem baj, hogy ezen bárki pénzt keres, ez a dolguk. csak ezt nem kell úgy beállítani, hogy a sok magyar egyesület áldozatosan támogatja a magyar pókeréletet, és nem kell a "magyar válogatott" giccset használni, nem beszélve az olimpiai (és a leukémia) adományról, ami csak még elviselhetetlenebbé teszi ezt az amúgy is díszes képet.

még egy mellékszál: ha valaki ruletten megtenné 1000 forintból néhányszor a nagy szériát vagymit, és nyerne 4 milliót, majd elmenne belőle a wsop-re, azt is respektálnád?

gab1 2008.03.13. 00:07:17

Hát ha valaki 1000 forintból megrakná a nagyszériát és nyerne 4millát, kimenne a wsopre és ott is nyerne akkor az év embere lenne az amcsiknál.

greffi 2008.03.13. 00:44:24

zsp, oké, abban, amit mondasz, igazad van. télleg nem volt túl jó példa, ahogy mondtam, sarkított volt.
a magyar válogatott meg télleg giccs. Csak én nem értem, hogy mi értelme van egyáltalán válogatottazni a pókernél? Egyéni sportról van szó asszem. Igaz, van néhány verseny, ahol egyes országok legjobbjai versenyeznek egymással, de az nem a wsop, és nem lehet szateliteken bekerülni - vagyis nem amatőröknek való.

chubbyhun 2008.03.13. 07:51:52

Chris Moneymaker: "He was working as an accountant in Tennessee when he won a seat into the main event of the 2003 WSOP through a US$39 satellite tournament at the PokerStars online poker card room. Although largely unknown prior to the tournament, on day one of the tournament his skills caught the attention of professional sports handicapper Lou Diamond, who called Moneymaker his "dark horse to win the whole tournament."[2] Moneymaker went on to win the first prize of $2.5 million, instantly garnering poker superstar status. It was his first live poker tournament."

chubbyhun 2008.03.13. 07:56:32

informer: gratulálok... eddig ez a blog nem szólt a fröcsögésről, te vagy az első. És ehhez még satellite sem kellett.

Dzsenaj 2008.03.13. 11:55:16

Hehe, mar latom a reklamot, ahogy a magyar pokervalogatott nemzetiszin szalaggal a nyakaban
1. Chappyt reklamoz
2. A 2023as olimpiai jatekok megrendezese mellett kampanyol.
Ilyen szervezes mellett...
Ja es gondolom a WSOPn egy asztalhoz kerik majd a valogatott tagjait, hogy egyutt kuzdhessenek a cimert.
cinizmus off

Godmode 2008.03.14. 08:04:50

En azt nem ertem, hogy a logojukban miert piros a pikk, es miert fekete (zold) a karo? Ez a hozzaertest mutatja, vagy csak lustak voltak /nem foglalkoztak vele eleget? :D

Pókercsaló · http://pokercsalo.blog.hu 2008.03.24. 18:56:00

Nincs ezzel a válogatottal és a válogatóval semmi gond. Mákolni tudni kell, a szerencsétlenek ne pókerezzenek. Vagyis de. Lehetőleg ott, ahol én :).
süti beállítások módosítása