poker.blog.hu

Ez egy különösen nívós pókerblog, becsüld meg magad!

A szerkesztőség címe: pokerbloghu KUKAC gmail PONT com.

épphányan

Utolsó kommentek

Tagek

2004 (3) 2005 (17) 2006 (21) 2007 (34) 2008 (16) 2009 (25) 2010 (4) 2plus2 (8) aavskk (3) absolute scandal (3) antonius (9) aussie (3) aussie2007 (4) badbeat (24) bankroll (3) baxter (3) bélabácsi (4) benyamine (7) bestof (6) bestpóker (12) bittorrent (3) blog (53) bluff (12) bónusz (4) bpo (6) breaking news (13) brunson (14) brunson t (3) bulvár (32) cashgame (34) casino (7) cassavetes (4) chan (3) cikk (5) csalás (6) deeb (4) design (6) diksnerri (3) done (5) durrrr (19) eastgate (7) elemzés (6) elezra (12) elmélet (3) ept (15) ept budapest (4) esfandiari (8) eszköz (4) farha (8) ferguson (3) film (3) final table (9) fish (15) gold (9) greenstein (10) hachem (6) hansen (7) harman (4) heads-up (4) heads up (11) hellmuth (15) hiba (7) hiszti (6) holdorfold (4) homepoker (6) horse (3) hsp (45) interjú (8) iq (7) isildur1 (4) ivey (12) jog (10) kalódénes (3) kaplan (3) kártya (4) kártya magazin (4) korda (8) közszolgálat (3) laak (10) laydown (9) lederer (7) legalize (4) matusow (8) meltzer (3) mém (3) minieri (3) moneymaker (4) monte carlo (5) negreanu (32) nempóker (11) news (58) obama (3) omaha (7) omaha hi lo (3) onlinepóker (82) ownage (3) para (14) pbhpóker (39) peat (3) plo (4) pókerkedd (7) pokerstars (7) poker after dark (3) pszich (3) read (6) reklám (16) respect (42) rulett (6) second hand (10) seidel (4) shit (3) simon (3) sitandgo (5) stb (51) strippoker (6) sunday million (7) szánalmas (41) szerdapóker (13) szerencse (10) szolgálati (10) szopóálarc (11) tárgy (6) teszt (7) tilt (13) tiltsákbe (6) tonyg (5) tóthricsi (10) tournament (33) tpk (4) trashtalk (8) tréfarépa (50) tropicana (7) tuff fish (4) tv közvetítés (3) uigea (3) variációk (6) video (121) wpt (6) wsop (51) wsop2009 (9) ziigmund (6) zseton (4) zsp póker (38) Címkefelhő

Levlisták

Google Csoportok
Hírlevél a poker.blog.hu online pókerversenyekről
E-mail:
Csoport meglátogatása

cc

Creative Commons Licenc

Póker Blog VB

2007.12.11. 02:39 zsp

Ma (kedd) este lesz az I. (élő) Póker Blog VB a Best-ben, 8-kor kezdünk, de a példásan sok jelentkező miatt kérünk mindenkit, hogy érjen oda fél órval előbb, mert 20:00-kor el szeretnénk kezdeni, hogy emberi időben befejeződjön.

Aki még nem iratkozott fel, előbb regisztráljon a Best oldalán itt, utána pedig iratkozzon fel a versenyre itt!

Aki feliratkozott, de mégsem jön, azt kérem, hogy szedje le magát, hogy a szervezők tudják, mire számíthatnak.

Aki lemarad, kimarad!

33 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://poker.blog.hu/api/trackback/id/tr79259932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

done 2007.12.11. 03:53:15

Ott leszek!

zed 2007.12.12. 00:12:12

Jó volt, csak lapom nem volt végig :-P De legalább játszhattam élőben is egy asztalnál Parával. Szóval köszi, lehetne még ilyen máskor is.

zsp · http://poker.blog.hu 2007.12.12. 05:52:03

köszi, én is jól éreztem magam, bár lapom nekem sem volt. és lesz is ilyen máskor is.

amúgy még mindig megy a final table :)))

cyd 2007.12.12. 09:56:58

Kösz Urak. Jó volt. Bár 19-ként kiesni marha nagy csalódás, így el is felejtettem odamenni zsp-hez, köszönni, de 7 óra "munka" után fájt a 19. hely. 200k-t buktam el 3 leosztásban, ahol végül is általában a jobb nyert (55vs99vsAA, 55vsQ7s, 55vsAJs).
De a hangulat jó volt és a - körülöttem zajló - játék sem volt rossz, egy-két érdekes megadást kivéve (én is produkáltam vitatható call-t)

chubbyhun 2007.12.12. 10:03:31

kedves blogmesterek/mester bloggerek,

nagyon köszönöm a lehetőséget - kicsit félve az élőjátéktól lementem -, hogy egy izgalmas, jó színvonalú, és ami nem lényegtelen igencsak sportszeű versenyen játszahattam.
Nekem szerencsém volt, mert nem 19. helyen, hanem sokkal korábban pottyantam ki :)))
Mellesleg végigszurkoltam, a döntő asztalos élő közvetítés külön színt adott.
Grat a Szervezőknek, lebonyolítóknak!
chubby

Akyto_Grinch 2007.12.12. 10:13:32

Én is a magam és a tesóm nevében köszönöm az ötletgazdáknak a versenyt, tényleg jó hangulatú verseny volt, és bár mindennemű lap nélkül elfeszeskedtem magam a negyvenvalahányadik helyig, ahol egy normális lapot követő allinemre az egyetlen megadó flust floppolt :D tök jól éreztem magam, és a következőn is ott a helyem!

cyd 2007.12.12. 10:28:26

jav: az utolsó leosztás 77vsAJs volt, csak a jegyzőkönyv kedvéért T.Bíróság :)

von Flush 2007.12.12. 12:18:56

cyd, akkor legalább tudom ki vagy, és bosszút álltam a névbitorlásért :)
ahogy hallom, páran már összekevertek téged velem...

csak hogy be tudj azonosítani, én voltam az AA, akit a te 55-öd nem, de a kolléga 99-e levert, de a többi handben is valahogy magamra ismerek :)

jó játék volt (szerintem a konkrét megadásaid nem vitathatóak, hanem hibásak voltak, de máshogy játszunk)

%

cyd 2007.12.12. 12:35:17

:)
Az első 55 megadás kétséges volt, de nem is arra gondoltam. Két embert kiejtettem annál az asztalnál, mielőtt Téged odaültettek, na azok voltak neccesek.
Szóval Te vagy az "eredeti"? :)
Továbbítsam az összes index post-ot és mail-t amit Neked szántak? :)))

von Flush 2007.12.12. 12:57:12

nemtom, mennyire vagyok eredeti, de kétlem, hogy te \\\'95-nél régebb óta használnád ezt a nevet, tehát hozzád képest eredeti vagyok :)

ha hízelgőek a postok, az nem érdekel, de amiben szidnak, azon szeretnék röhögni, lökjed! :)

én szinte mindenkivel játszottam, 9 asztalnál ültem összesen. \\\"Hogyan építsünk table image-et gyorsan és egyszerűen?\\\" című kiadványom hamarosan rendelhető.

végül ismét az osztott 9-esek lettek a vesztem, de azóta is dühöngök: ilyen elképesztő pocsék játékot a final table-ön marhára nem vártam, és ezen az se segít, hogy az ellenféltől az osztóig mindenki elnézést kért (btw osztó nem tehet róla, riverig esetleg post-flop all-innel lehetett volna eljutni, akkor kevésbé dühöngenék, az szimpla mák volna)

handhistory.hu/hand_history.php?hhh_id=1987

érdemes figyelni pozíciót, stackeket az összes zsetonhoz képest, potméretet is.

de legalább megismerkedtünk :)

%

fd 2007.12.12. 14:45:24

"Hogyan építsünk table image-et gyorsan és egyszerűen?"

Ehhez nekem is lehetne hozzafuzesem :)
vol1: szepen felepitettem a "bluffkiraly" image-et - majd a stack kozel felenek elbukasa utan szinte azonnal atultettek :)
Következö asztalon 3 partit jatszottam: lapomles, zsinorban a 3 lap 77,AK,KK, elso ketto sima emelessel, a harmadik PKI visszaemelesere betolassal preflop nyer. Hurra, megvan az osztokedvence mindig van lapja image, amikor szol az ur hangja, es atultettek egy harmadik asztalra :))
Kioszonet a tornaert, nagyon jo hangulat volt, es a szerencsefaktor is mukodott rendesen...
(Alyr)

ugyeske 2007.12.13. 02:48:25

Klassz volt a verseny, és külön szerencse, hogy aznapra nem volt bombariadó a Lurdyban. Ma megint volt, természetesen 7 óra után, hogy ellehetetlenítse a versenyeket a Bestben. Jó játék volt, főleg miután kistem.

daviedoo 2007.12.13. 03:35:50

cső, nekem is tetszett a verseny, de az jobban izget h Gida milyen megfontolásból dobja be az AKját 2. pozícióban(vagy akármelyikben..) döntő asztalon? ha gida olvassa a blogot akkor biztos elmondja, ha nem akkor kiváncsi vagyok ezt ki mivel magyarázza mert ezen kicsit lesokkoltam:)

sztem az egyetlen magyarázat h benézte? vagy sitouton volt?

chubbyhun 2007.12.13. 08:01:17

az elején sok sitout volt, aztán megegyeztek, hogy aztalnál lehet dohányozni (mindenki cigizett), így kevesebb lett. Kicsit félő volt, hogy megegyeznek abban is, hogy, az asztalnál majd mást is lehet és nem kell kijárni WC-re, de azt már nem :)
Szerintem csak sitout lehetett...

Gida · http://www.sportklub.tv 2007.12.13. 10:35:51

Szerinted....??? Azóta is ezen pörgök. Kiejthettem volna egy embert. A srác nem tudta volna eldobni a KQ-ját. Egyébként nem bírtam már tovább cigi nélkül, úgyhogy azért kellett kimennem. A poén az, hogy kb. a 20-ik handtől már bent is lehetett cigizni…hát, pechem volt. A 21-ik handet is érdemes megnézni, mert szerintem vitatható, ki is kapta a legnagyobb badbeat-et a döntő asztalon. ZSP: én is elfelejtettem megköszönni, de tényleg nagyon jól összehoztátok ezt az estét, úgyhogy rám mindenféleképp számíthattok ezentúl. Thx

von Flush 2007.12.13. 11:11:21

Gida, ellened simán eldobom, de valóban sokba került volna. Nem voltál bent végig, de a 99-es pofa arcára nagy, vastag, villogó piros betűkkel volt írva, hogy gyenge. Más ellen turnön az emelésre valószínűleg dobom, ellene insta-reraise all-in volt a válasz.

A 21-es handed valóban ocsmány pech, de imho nem badbeat. Nálam az a badbeat, amikor flopon nagyon erős vagy turnön relatív erős handed van, a másik pedig úgy erősodik be eléd, hogy nincs tudatában annak, h már rég vastagon verve volt (tehát pl nem egy flöss-draw jön le neki, hanem mondjuk egy gutshot, miközben nálad mondjuk set).

Amiért nekem fáj az én handem, az (azon túl, hogy egy second pairre a másik helyében nem teszem fel a játékomat, amikor nagyon jól állok, sokan meg szarul), az ez a gondolatmenet - az ő szemszögéből:

1. nagyvak emel 2.5 vakot, kézben közepes párral mindent csinálok, csak nem call. vagy fold, vagy reraise

2. flop. lejön a K, a többi kisebb, ráadasul lent flösshúzó. el akarom dönteni most, és nem akarok ingyenlapot adni T-J-Q-A-hoz, illetve alacsonyabb pár setjéhez. magyarul vagy check/fold, vagy bet pot/2-pot között valahol

3. elcsekkeltem, másik emel. 1000%, h nem callozok. fold (lásd 2), vagy visszatolom, ha blöffre teszem a másikat

4. ha már lehívtam a másik betjét, és lecalloztam, turnön vagy elcsekkelem, vagy all-in megyek. kizárt egy olyan bet, ami közel committed-dé tesz

5. mégis beteltem, kapok az arcomba egy reraise all-int. itt már 100% tudom, hogy verve vagyok, nincs meg a pot odds a megadáshoz, és még éppen játszható stackem marad (vmivel átlag alatt, több kieső-jelölttel, utánam, épp lemegy rólam a vastag vak).

szóval emberünk szerintem minden egyes ponton, zsinórban 5 alkalommal hibázott - majd lejött az 5%-a. Ez fáj, nem azok, amikor korábban leverte az AA-mat a 99, a 9Ts-emet a 46o vagy az utolsó handem, az A3s vs KTs (bár szerintem az is vitatható megadás volt).

%

chubbyhun 2007.12.13. 12:42:45

von Flush, vagy csak Flush/cyd barátom, hiszen a múlt évezred óta ismerjük egymást :)

Két dolgot mondanék csak...

1) Az ellenfél a parti után közvetlen említette, hogy téged blöffre tett. Ha így gondolkodott, akkor lehet így csinálni... nem véleményezem, hogy jó-e vagy sem, de lehet...

2) Ez 9 óra játék után történt, elképzelhető, hogy egy jó játékos is kihagy, ha Ő nem elég rutinos, akkor ennyi idő alatt bőven hibázhat vagy elkövethet sakkvakságot (ugye tudjuk milyen az), ez nem vigasztal téged, de előfordulhat.

Szóval nevezzük rutintalannak, de ne másnak, lécci :))

Ugye emlékszel, említettem, hogy aki tökéletes játékkal TUTI jó eredményt akar elérni, az sakkozzon :)))

von Flush 2007.12.13. 12:59:49

chubbyhun, sakkmesterem :)

igen, mondta, hogy blöffre tett. pont ezért (ha már preflop csak tartott), flopon erőt kellett volna mutatnia, hogy a) kiderüljön, mi a helyzet, b) ne adjon ingyenkártyát nekem, hiszen azért azt nem gondolhatta, hogy kilencesnél alacsonyabb lapjaim vannak (kivéve kézbe pár, mert akkor meg a setesedést engedi nekem).

sakkozásban igazad van, de ahhoz egyrészt sötét vagyok, másrészt nem tudok rá elég időt szánni (az nagyságrendekkel többet igényel, mint a póker).

Gida, neked még annyit, hogy a dohányzás javított az egészségeden :) ha nem én, akkor te jársz ugyanígy a 99 ellen!

%

Gida · http://www.sportklub.tv 2007.12.13. 13:20:04

Ezen nem is gondolkodtam. Mennyire igazad van!!! Kösz

fd 2007.12.13. 18:34:19

von Flush, A3h vs KTc partihoz:
30k-val nagyvak voltam, egyedül jöttél ellene 110k-val nem sokkal a nagy buktád után. Egyértelmü volt, hogy bármilyen, legcsekélyebb fantáziát mutató lapra be fogod tolni, tehát nem feltételezhettem AA-t nálad:) Ennek ellenére, és annak ellenére, hogy a zsetonjaim 1/6 része már bent volt, ha különböző a KT, eldobom (mint ahogy a torna korábbi részében több hasonló lapot is dobtam emiatt, KT, A9, AT különbözőket) Választhattam, ottmaradok 150k (sőt köv. parti ugye kisvak, 135k) zsetonnal short, vagy felteszem a továbbiakat arra a lapra. Tény, szerencsém volt, nem tagadom, de szerintem a megadás +EV. Majd valami matekos kiszámolja :)
(Alyr)

zsp · http://poker.blog.hu 2007.12.13. 21:19:26

az egészhez annyit, mint egetrengető tanulságot, hogy ha mindenki hibátlanul játszana, egészen kis esélye lenne bárkinek a final table-re (1/139).

ekkora vakoknál könnyen lehet blöffre tenni ellenfeleket, a 99-hez az egy overcard ha nem is tökéletes, de egész jó flop, nem védhetetlen a játék szerintem. ezen az FT-n aránylag kevés blöff volt, de ez nem mindig jellemző.

a badbeat attól még durva és szar ügy, sympathies.

zsp · http://poker.blog.hu 2007.12.13. 21:20:11

KT itt nálam is call lenne.

von Flush 2007.12.13. 22:41:03

zsp, szerintem teljesen védhetetlen a 99-es játéka, lásd feljebb. ha preflop (dobom) vagy flopon (valószínű tartom és ugyanez az eredmény) visszatol, akkor oké, így viszont nem. tehet blöffre, de akkor ne adjon ingyenlapot. a végén az all-in lehívása a teteje, hiszen nekem maradt 400k++, ami még mindig nagyon jó, tehát ha nem érzem magam erősnek, nyilván dobom a betre - de visszatoltam.

Alyr, nem azt mondtam, hogy rossz játék, csak azt, hogy vitatható. A gondolatmeneted helyes, de egy ászt feltételezhettél nálam (vagy kisebb párt), és a játékodat tetted fel rá. Nem biztos, hogy én hasonló esetben dobom, de valószínű. Én inkább szeretek támadni, mint védekezni. Tehát mégegyszer: vitatható, de korántsem egyértelműen rossz.

%

zsp · http://poker.blog.hu 2007.12.14. 00:39:54

a tiltfaktor sokat nyom a latban, az, hogy ha nem AK vagy AT ellen ad meg, akkor élő lapok, ha meg T-nél kisebb pár ellen, akkor úgyszintén. ezért szinte autocall nálam ebben az esetben a KTs (rögtön egy badbeat után).

azt pedig nem mondom, hogy a 99 hibátlanul játszott, de ekkora vakoknál kénytelen mindenki kockáztatni, te is, aki egypár Q kísérővel all-inre mentél, ő is, aki meg callolt, mert blöffre vagy drawra tett. (pont azért tesz könnyebben blöffre, mert te is kénytelen vagy kockáztatni.)

von Flush 2007.12.14. 01:33:42

ha láttad az arcát (láttad?), te is tudhattad, hogy legjobb esetben is Kx-e van, de én flösshúzóra vagy A8-ra tettem. 100%-ig voltam biztos benne, hogy jobb vagyok, nem is gondolkodtam a reraise all-inen (volt elég időm végiggondolni a turn láttán, annyit gondolkodott)

egyébként pont ezaz, hogy egyáltalán nem volt kénytelen kockáztatni, mert jól állt - végképp nem lehívni a reraise all-inemet.

na elég a sírásomból.

%

zsp · http://poker.blog.hu 2007.12.14. 02:02:06

nem láttam mondjuk, hiányos infóból dolgozom. és nem vettük sírásnak, kurv aidegesítő dolog jól játszani 9 órát és FT-n kiesni.

von Flush 2007.12.14. 02:19:30

pedig ott általában egy kivételével mindenki kiesik :)

viszont tényleg jó hangulatú verseny volt. amilyen szar helyen van a terem, annyit tesznek érte, hogy jól érezze magát az ember. respect.
%

zehy 2007.12.14. 07:50:04

Relatív. Ennél jobb helyen nem is lehetne a terem.
Ezúton pedig elnézést, h a regelés ellenére nem mentem. Mást viszont küldtem, ő 9. lett. :)

danicharge 2007.12.15. 09:53:29

sziasztok, van arról vmi info hogy a FT-n készült képeket hol lehet megnézni?
von Flush, sorry a sok mákért (64off vs. 910s, 99 vs AA), egyetlen mentségem, hogy nyertem végül:)

von Flush 2007.12.15. 12:39:54

Dani, az mák volt, azzal nincs gond, része a játéknak. A 99-et én is ugyanígy játszottam volna, a 46o meg - hát ez van. Örülök, hogy hasznosan forgattad a zsetonjaimat :)

Most mondjam, hogy így kicsit enyém is a győzelem? :))

Zehy, nem az elhelyezkedéssel van baj, hanem hogy semmi hangulata, zajos és büdös. De mondom, nagyon jól kompenzálják!

%
süti beállítások módosítása