poker.blog.hu

Ez egy különösen nívós pókerblog, becsüld meg magad!

A szerkesztőség címe: pokerbloghu KUKAC gmail PONT com.

épphányan

Utolsó kommentek

Tagek

2004 (3) 2005 (17) 2006 (21) 2007 (34) 2008 (16) 2009 (25) 2010 (4) 2plus2 (8) aavskk (3) absolute scandal (3) antonius (9) aussie (3) aussie2007 (4) badbeat (24) bankroll (3) baxter (3) bélabácsi (4) benyamine (7) bestof (6) bestpóker (12) bittorrent (3) blog (53) bluff (12) bónusz (4) bpo (6) breaking news (13) brunson (14) brunson t (3) bulvár (32) cashgame (34) casino (7) cassavetes (4) chan (3) cikk (5) csalás (6) deeb (4) design (6) diksnerri (3) done (5) durrrr (19) eastgate (7) elemzés (6) elezra (12) elmélet (3) ept (15) ept budapest (4) esfandiari (8) eszköz (4) farha (8) ferguson (3) film (3) final table (9) fish (15) gold (9) greenstein (10) hachem (6) hansen (7) harman (4) heads-up (4) heads up (11) hellmuth (15) hiba (7) hiszti (6) holdorfold (4) homepoker (6) horse (3) hsp (45) interjú (8) iq (7) isildur1 (4) ivey (12) jog (10) kalódénes (3) kaplan (3) kártya (4) kártya magazin (4) korda (8) közszolgálat (3) laak (10) laydown (9) lederer (7) legalize (4) matusow (8) meltzer (3) mém (3) minieri (3) moneymaker (4) monte carlo (5) negreanu (32) nempóker (11) news (58) obama (3) omaha (7) omaha hi lo (3) onlinepóker (82) ownage (3) para (14) pbhpóker (39) peat (3) plo (4) pókerkedd (7) pokerstars (7) poker after dark (3) pszich (3) read (6) reklám (16) respect (42) rulett (6) second hand (10) seidel (4) shit (3) simon (3) sitandgo (5) stb (51) strippoker (6) sunday million (7) szánalmas (41) szerdapóker (13) szerencse (10) szolgálati (10) szopóálarc (11) tárgy (6) teszt (7) tilt (13) tiltsákbe (6) tonyg (5) tóthricsi (10) tournament (33) tpk (4) trashtalk (8) tréfarépa (50) tropicana (7) tuff fish (4) tv közvetítés (3) uigea (3) variációk (6) video (121) wpt (6) wsop (51) wsop2009 (9) ziigmund (6) zseton (4) zsp póker (38) Címkefelhő

Levlisták

Google Csoportok
Hírlevél a poker.blog.hu online pókerversenyekről
E-mail:
Csoport meglátogatása

cc

Creative Commons Licenc

Second Hand 1

2007.03.14. 14:00 zsp

Akkor a rovat első handje legyen az enyém. Ezt a partit két hónapja játszottam, és még mindig fáj egy kicsit.

A háttérinfók: SEAT5-ről annyit tudtam, hogy nagyon loose, sokat lop vakot, és ha blöfföl, akkor overbeteli a potot. Két körrel előtte bukott el egy beülőt, úgyhogy tilten is volt. Itt is 8 nagyvakkal jött be, és ez nekem büdös volt. A SEAT1-re keresztelt játékos a szokásos szerencselovag, aki beül egy 100-as NL asztalhoz 10 dollárral, és gyorsan elveszti kétszer. A parti azóta többször is eszembe jutott, és nem tudom eldönteni, hogy hibáztam-e, hogy nem emeltem flopon (most eltekintve attól, hogy miért mentem be 8 (majd még 4 és fél) nagyvakért A4o-val egy emelt potba), és hogy jó dobás volt-e riveren (általában, nem tudva SEAT5 lapját). A turnön nem akartam kiemelni, mert száraz volt a mellékpot, ezért emeltem a pothoz képest kicsit, amolyan feeler bet volt, inkább infóra volt szükségem, hogy visszaemel-e, vagy csak megad. Riveren meg, mikor emelt, vagy blöffre tettem (mondjuk akkor is magasabb párra, csak nem ászra), vagy kézbe 9-es párral fullra, vagy valamilyen ászra, márpedig akkor erősebbre, mint A4. És végül nagyobb esélyét láttam annak, hogy megvan, és dobtam.
Hold'em No Limit ($0.50/$1.00)
6-max Seat #6 is the button
Seat 1: SEAT1 ($12.50 in chips)
Seat 2: SEAT2 ($93.50 in chips)
Seat 3: SEAT3 ($32.20 in chips)
Seat 4: SEAT4 ($32.50 in chips)
Seat 5: SEAT5 ($89.60 in chips)
Seat 6: zsp ($140.50 in chips)
SEAT1: posts small blind $0.50
SEAT2: posts big blind $1.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to zsp [4d Ah]
SEAT3: folds
SEAT4: folds
SEAT5: raises $7 to $8
zsp: calls $8
SEAT1: raises $4.50 to $12.50 and is all-in
SEAT2: folds
SEAT5: calls $4.50
zsp: calls $4.50
*** FLOP *** [9s Ac 6s]
SEAT5: checks
zsp: checks
*** TURN *** [9s Ac 6s] [3h]
SEAT5: checks
zsp: bets $10
SEAT5: calls $10
*** RIVER *** [9s Ac 6s 3h] [Ad]
SEAT5: bets $67.10 and is all-in
zsp: folds
*** SHOW DOWN ***
SEAT5: shows [7h 7d] (two pair, Aces and Sevens)
SEAT5 collected $19.10 from side pot
SEAT1: mucks hand
SEAT5 collected $36.60 from main pot
*** SUMMARY ***
Seat 1: SEAT1 (small blind) mucked [Th Kc]
Jöhetnek a megalázó vélemények (is).

31 komment

Címkék: second hand

A bejegyzés trackback címe:

https://poker.blog.hu/api/trackback/id/tr3546511

tho · poszto.blog.hu 2007.03.14. 14:44:17

Szerintem ha S5 loose, de mondjuk a fullal vagy az A nagyobb kickerével játszik, akkor a turnnél reraise-t tolt volna.

Csak a rivert látva, tökéletesen érthető a félelmed, de szerintem A magassal kockáztatott volna egy 20-at vissza, hogy ne legyen free cardod. A full még félő, de szerintem ennyi kockázat - a historyt látva - beleférhet.

tho · poszto.blog.hu 2007.03.14. 14:46:04

CL-ként meg inkább ki lehetett volna maradni az egészből. :)

zsp · http://poker.blog.hu 2007.03.14. 14:55:55

a turnön a nem visszaemeléssel igazad van, egyetértek. én másképp láttam akkor ott, mivel tilten volt, plusz all-inre ment riveren, azt gondoltam, hogy azért nem emelt vissza turnből, mert erős, és nem kellett infó neki, inkább slowplayelt, tehát erős ász, vagy akár 2 pár, ami fullosodott riverre.

és kurvára ki kellett volna maradnom belőle, valóban akkor basztam el (8 nagyvak, gyenge A, minden ellene szólt).

viszont soha nem mennék all-inre a helyében ilyen helyzetben, szerintem nem volt racionális döntés, hosszú távon ez bukó stratégia, még ha most el is dobatta a legerősebb kezet, elég hozzá egy kicsit erősebb A vagy egy kicsit weakebb játékos. én is majdnem megadtam. és benne is a racionalitást kerestem.

tho · http://poszto.blog.hu 2007.03.14. 15:44:54

Hát ja, a részéről hülyeség is volt az all-in, mégha most be is jött. Néha érdemes lebecsülni az ellenfelet. :)
Bocs a kétszer kommentért, a rovat meg tényleg jó ötlet!

Hempli 2007.03.14. 16:38:30

Igen eleve nem kellet volna bemenni, de igy ctem teljesen jogos volt a dobas a riveren... eleg satnya az a 4es kicker...

zsp · http://poker.blog.hu 2007.03.14. 16:46:47

jaja, hal volt, később elbukta mindenét, sajnos nem ellenem. de mellé került 'player note'-kénta a FISH jelző, és bekerült buddy list-be is, ha játszik, tudni fogom.

kiszedtem a duplázást.

mojojojo 2007.03.14. 20:23:05

jó lesz ez a hand elemzés, ezt hiányoltam a blogodról.
nem kellett volna bemenni, de ha már bementél egy floppolt top párral emelni kellett volna flopban, kb 2/3 potot. Ha tartja vagy visszaemel check/fold. én turn emelést sem értem. miért nem akartad itt se lezárni a partyt? A4gyel nem kell növelni az amúgy sem kis potot. ezzel a pöcsnyi emeléssel azt érheted el,hogy ha közepes vagy magas ppvel jött be, akkor jónak érzi a lapját. ez be is jött, infót meg nem nagyon szereztél. Én az ász párt kizárnám mert emelnie/visszaemelnie kellett volna vele legkésőbb turnön és nem emelne ekkorát rivernél, a fulltól félnék, de az eddigi játékát nézve inkább csak egy sima pp esetleg KQ, szóval call. Persze lehet hogy faszságokat beszélek, mert én csak 25nl-en játszom ott is ringen.

zsp · http://poker.blog.hu 2007.03.15. 15:25:47

egyáltalán nem faszság, amit mondasz, tényleg szarul játszottam meg az egész handet, és ugyan indokokat tudok felsorolni, egyik sem ok arra, hogy az ember szarul játsszon. az egyik indokom, hogy ha pocket párja van ászos flopon, akkor egy emeléssel kiemelem, (a mellékpot meg száraz, és a preflop allines csávónál meg ki tudja, mi van, én pl. A-t sejtettem, nyilván az enyémnél erősebbet) és mivel SEAT5 blöffer, úgyis belém fog emelni legkésőbb turnön. nem így történt, megzavarodtam.

nem lett volna szabad bemenni, de ha már, akkor nem lett volna szabad koncepció nélkül megjátszani.

az egyetlen, amire emlékszem, és mentségem, hogy a csávó hülyén játszott egész este, ezért nem tudtam hova takni a turn megadását és river all-injét.

greffi 2007.03.15. 23:20:28

Kordáéknál láttátok a royal flush-t? Csak én nem játszottam volna meg így, vagy más is van?

zsp · http://poker.blog.hu 2007.03.16. 01:03:50

nem láttam. mi volt?

ZedIzDead 2007.03.16. 07:46:48

Én láttam, szerintem ennél sokkal többet nem tudott volna kihozni belőle, tekintve, hogy a másik júzernek semmi se volt a kezében, bármit hív, tuti dobott volna, amikor lent van négy egyszínű lap, ráadásul QKA2. Csak azt furcsálltam, hogy a végén simán kibírta, hogy ne mutassa meg.

ZedIzDead 2007.03.16. 07:55:34

Ja, zspnek, hogy mi volt: selejtező vége, heads up, shortstack embernél pikk TJs, nem emlékszem, hogy volt-e preflop emelés, se arra, hogy a másiknál mi volt, de semmi kombinációja nem jött össze a parti során. Flop pikk QK2, tehát már flush, check-check, turn pikk A, check-check, river meg valami irreleváns treff 4 vagy mi volt, itt emelt a flushös valami közepes összeget, a másik meg dobott, mint a huzat. (Pár partival korábban a royalflushos játékos kétszer is belement esélytelenebb lappal all-inbe, és mindkétszer sora lett.)

tho · poszto.blog.hu 2007.03.16. 14:48:45

Szerintem nem meglepő, hogy kibírta. Amilyen rettenetes mákja volt végig, azon sme csodálkoznék, ha szégyellte volna magát. A másik faszit elnézve pedig esély sem volt tilt-re rakni egy újabb szerencsés handdel. A helyében is is kattintottam volna a muckra.

nemmondommeganevem 2007.03.18. 20:14:06

Hali, a preflop resz nagy hiba, ez pontosan az a lap* amivel semmilyen normalis draw-t nem flopolhatsz es ha lejon egy A, akkor fogalmad sincs, hogy mit csinalj (a.k.a. roszabb lap nem igazan fog kifizetni, jobb lapot pedig 0.5/1-en nem tudsz eldobatni)
Ha pedig a fenti readed van Seat5-rol, akkor a river nagyon konnyu megadas, mivel a turn 1/4 pot beted max arra jo, hogy bloffot indukaljon ezzel a riverrel. Bar S5 lapja es a korabbi action alapjan ez egy total retardalt bloff, de NL100-on fogsz meg ilyet latni.

*Sztem ez ellen a jatekos ellen, ha mindig ilyen 8BB emeleseket csinal AJ+, TT+-al erdemes menni es kedvezo flopnal (overpair, TP-d lesz) minimum 3/4 pottal nyitni.

zsp · http://poker.blog.hu 2007.03.18. 21:19:19

tök jogos. a handet amúgy azért raktam be ide, és írtam, hogy még mindig fáj az egész, mert közben sem tetszettem magamnak, de utána viszont kifejezetten a fejemet fogtam, hogy miért kellett ezt így, minden egyes lépésben hibáztam:

-preflop bementem egyáltalán egy emelt potba A4-gyel

-flopon checkeltem, pedig pozícióm volt és kb. minden kiderült volna, ha emelek egy normálisat

-turnon a betem - mégha okkal is csináltam - semmi információhoz nem segített hozzá

-riveren meg az all-in egy ilyen játékostól, főleg egy ilyen partiban gyengeséget, nem erőt jelentett, ha erős, normálisat (1/2-2/3 pot körül) emel, hogy kifizettesse a kezét.

tényleg fájt, nyomi volt minden mozdulatom, okkal/joggal lett itt szétcincálva. és erre lett kitalálva ez a rovat.

nemmondommeganevem 2007.03.19. 03:00:50

Btw. ha legkozelebb ilyen celbol szursz be HH-t, szvsz. ne tedd ki, hogy mi volt a showdown, sokkal szinesebbek lesznek a valaszok.

tho · http://poszto.blog.hu 2007.03.22. 04:06:06

A magam részéről kívbáncsi lennék okosságokra ezzel kapcsolatban:
"Segítség hal lettem, vagy megevett egy hal?" - poszto.blog.hu/2007/03/22/title_3687

Egyszerű balszerencsés badbeat, vagy mi a fenét kellett volna másképp csinálnom? Előre is köszi!

greffi 2007.04.12. 18:03:45

Helló!

8 fős asztalnál háromasztalos tournamenten történt az alábbi leosztás, kíváncsi lennék a véleményetekre.

30/60 vakok mellett én voltam a nagyvak kézbe 7pár.
Preflop kettes szék limpel (elég laza, sokat blöffölő, kábé 800 zsetonnal), és még ketten én check, 950 körüli zsetonnal...

Flop: K,6,2 három szín

2eske emelt 1 vakot. a többiek dobtak. én meg úgy voltam vele, hogy ha csak egy vakot hívott, megadom. Tudom, hogy minden logika ellen szól, hogy nem hívtam vissza, csak call.

Turn: K
Újabb egy vak bet ketteskétől, amit újfent csak megadtam, meglehetősen hosszas gondolkodás után. Arra jutottam, hogy ha a riverre is hív, dobom.

Erre river 7.......
Igazam lett, nagyot hívott 5 vakot tolt be, amire kapott is egy reraise all int. Gondolkodás nélkül adta, és K3-at mutatott, így búcsúzott. Majd hangosan morgolódott, hogy mire adtam végig meg...

Vélemény?

Szerintem végig kevés volt az egy vak hívás. Nem volt ereje.

ZedIzDead 2007.04.12. 21:45:24

Top párra szerintem is, az első körben még talán érthető a kis emelés, nyereménymaximalizálási céllal, hiszen akkor egy nagy emelésre tuti eldobod, sejtvén a K párt. De a turn után nagyobbat kellett volna emelnie. Szerintem túl mohó volt és elbizakodott, hiszen a reraise all-in se rémisztette meg, pedig ha pár van lent az asztalon, nem árt legalább gondolni a fullra, amikor két szabad lapot is hagyott neked a minimális emelésekkel. (Épp a minap buktam el élőben egy all-int ász magas flössel egy full ellenében...) Tuti nyerőnek hitte magát, és a riverrel ráfaragott.

sajt · http://sajt.tumblr.com 2007.04.12. 21:52:19

Szerintem ugye a Turn utan volt egy drill-je. Ott cseszte el, hogy nem azt hitte, hogy az övé a legjobb lap. Meg is foglamazta magának, hogy mire adtad végig meg. Hát vlamire biztos, mert mondjuk lehetett volna 6-os pár is. A turn után már fullod lett volna. Íyg mondjuk szerencséd volt.

De a legfontosabb az, hogy Ő csak egy saját lapot használt fel, te meg kettőt. Ez valami alapkönyvben van az első fejezet végén.

Szerintem jobban kellett volna kiszámolnia a nyerő kezet, és talán még a flop után, de minimum turn után megpróbálni elvinni a bankot.

Persze utólag okos az ember, dehát a póker elemzéseket is jelent.

greffi 2007.05.16. 19:01:03

Megest küldök egy irgalmatlan nyavalyás leosztást. véleményeket kérek.

ezúttal 7 fős asztal, tournament rebuy időszak. 10-20 vakok. Nagy vak voltam, pikk 7-9 a kézben. 4 limpeltünk, a dealer előtti kettő a kisvak és én.
flop: 568 kettő pikk.
széles mosoly.
három check után a dealer előttről jött egy 50 hívás. SB dob, én a floppolt sorommal vissza 200at. egy dob, és emelőnk megadta. ketten maradtunk. körülbelül egyenlő zsetonunk volt, nagyjából 600 mindkettőnknél. Azt tudtam a srácról, hogy viszonylag sokat blöfföl, és azokat sem tudja eldobni. szóval örültem, hogy pont ő futott bele a floppolt soromba.

Jön a turn: 5

én megint check, mire ő hívott 100-at. max magas kézbe párra raktam, esetleg A+5/6/8-at gondoltam a kezébe. Visszahívtam 500-ig, mire ő némi töprengés után betolta a maradék 50-60 zsetonját is az 500-as call-on felül. Természetesen megadtam.

A board így nézett ki: 568 5
nálam 79s
nála: 56o

mentem rebuyért, a rivert meg se néztem.

hozzászólás? bad luck, túl azon, hogy nem vettem észre a fullsanszot? Eszembe sem jutott, hogy 56o-val egyáltalán bejön partiba valaki.

zehy 2007.05.17. 09:12:15

Tegnapi parti, azóta se tértem magamhoz. UTG-ből emelek 3BB-t, pocket KK-val. Ketten adják, flop QJ3 rainbow, én allin, ez egyébként egy potnyi emelés volt és mindkettő összes zsetonja bekerült. Tehát adnak simán és A10o mutatás mindkettőnél! Mondom zsír, fogják egymást én meg a lyuksorukat. Turn x, river meg ahogy lenni szokott A. Majdnem sírtam, de a sokk után még mindig nem értem, mire adták meg?! Főleg a második, az első call után!?!? Mire gondoltak,egy ilyen flopon az allinnél milyen lapot mutatok? Pocket 6? Wattafakk!!!

zsp · http://poker.blog.hu 2007.05.17. 12:10:14

greffi: a sor vs full szopás, de ez van, flopon jobb voltál, turnre meg majdnem halott (azért a straight flöst megvártam volna a rebuy előtt :)

örülj, hogy rebuy időszakban történt, így nem annyira para, legalább nekiálhattál újra.

zsp · http://poker.blog.hu 2007.05.17. 12:12:24

zehy: játssz velük minél többet, visszajön az, ki fogják fizetni az összes lapodat.

zehy 2007.05.17. 12:23:55

Oké, vágom a hosszútáv témát, csak 3-4 óra játék után, touron ilyenek miatt kiesni vagy 3/4 stacket bukni nem kicsit idegesítő. CG utána oké, törlesztek, de én sajnos az ilyen arcok miatt tudok a legjobban dühöngeni verseny alatt. Ha egy okosabb és profibb játékos ejt ki, még legalább tanulok is vmit a játékából és megbeszélem vele a történteket. Mit, miért és mire adott meg. Érdekes akkor nem kerülget az idegbaj, mert tudom, h oka és érvei voltak a hívás-megadásra stb... De ezekkel a következő mondat után mit beszélgessek?
-Ilyen a póker, tudod, szerencsejáték.
Oké, neked az bameg. Rég voltam tilten, de ez az egész most nagyon betett... ráadásul persze ft-ig jut a kis maki, ahol hasonlóképp mákol 10%-os lapokkal flop után... És nem ez volt az első ilyen nap.

zsp · http://poker.blog.hu 2007.05.17. 12:52:14

értem én, egy csávó kedden a tropiban FT előtt nem sokkal, mikor chipleader vagy második voltam, adott meg turnön potnyi emelést egy nyitott sorral, és persze megjött neki, és lefelezett.

utána elbuktam 4 coinflip PF al-int, nem is maradt kedvem cashgame-ezni.

zehy 2007.05.17. 13:21:19

Én utána már csak egyet tudtam bukni, de az kivégzett... ATo vs KQs, flopban Q rögtön... nekem nem jött be AT...
Nyitott sorra egyébként 2x annyi esélye volt még turnön is, mint ellenem a többieknek. Ne panaszkodj. :)

zed 2007.05.23. 00:51:38

5 perce történt. Kispénzes tournament, ~450 induló, 40 fizetős hely, 41-en vagyunk, nálam kb. átlag körüli chip. Kézbe JQo. Hárman maradunk a partiban. Flop JQvalami, közte két kőr (nálam egy se). Emelek kb. 2 potnyit. Egyik eldob, chipleader call, ebből már tudtam, hogy flössre megy, nálam jobb handje aligha van. Turn indifferens, nem kőr, én raise all-in, chipleader call. Mutat kőr AK, river: kőr 9. Így az órák óta 2000 chip körül kivárásra játszók szolid nyereséggel szállnak ki a tournamentből, én meg három órányi ügyeskedést baszok ki az ablakon a 20.000 chipemmel együtt egy pillanat alatt, ez fáj igazán, nem az elvesztett kb. 300 forint. Ez sima badbeat, vagy elkúrtam-e a hívást? (avagy sose kezdj ki a CL-lel, zsetonok tömegvonzása stb.?)

cyd 2007.05.23. 00:56:20

Elqrtad. Ugyanígy jártam pár napja. Rájöttem: 1 hellyel a pénz előtt nem izmozunk. CL-lel, meg pláne nem.

radEEr 2007.05.23. 07:33:06

Ez nem izmozás volt.

A river elött tudtad neked van a legjobb kezed, és tudtad hogy húzólapra vár. Azt is tudtad, hogy számára mit jelent a zsetonjaihoz képest a kihívásod. Részedről jogos volt hogy megduplázd a stack-ed és tuti főasztalra kerülj. Az elfogadás is érthető, hisz CL-ként megtehette ezt.

Itt egyszerűen nem volt szerencséd. Nyugtasson meg, ha kb 10x döntesz majd hasonló helyzetben 8-9x tuti te nyersz.

zsp · http://poker.blog.hu 2007.05.23. 10:50:10

kirakom posztba nemsokára. addig ezt lezárom.
süti beállítások módosítása