poker.blog.hu

Ez egy különösen nívós pókerblog, becsüld meg magad!

A szerkesztőség címe: pokerbloghu KUKAC gmail PONT com.

épphányan

Utolsó kommentek

Tagek

2004 (3) 2005 (17) 2006 (21) 2007 (34) 2008 (16) 2009 (25) 2010 (4) 2plus2 (8) aavskk (3) absolute scandal (3) antonius (9) aussie (3) aussie2007 (4) badbeat (24) bankroll (3) baxter (3) bélabácsi (4) benyamine (7) bestof (6) bestpóker (12) bittorrent (3) blog (53) bluff (12) bónusz (4) bpo (6) breaking news (13) brunson (14) brunson t (3) bulvár (32) cashgame (34) casino (7) cassavetes (4) chan (3) cikk (5) csalás (6) deeb (4) design (6) diksnerri (3) done (5) durrrr (19) eastgate (7) elemzés (6) elezra (12) elmélet (3) ept (15) ept budapest (4) esfandiari (8) eszköz (4) farha (8) ferguson (3) film (3) final table (9) fish (15) gold (9) greenstein (10) hachem (6) hansen (7) harman (4) heads-up (4) heads up (11) hellmuth (15) hiba (7) hiszti (6) holdorfold (4) homepoker (6) horse (3) hsp (45) interjú (8) iq (7) isildur1 (4) ivey (12) jog (10) kalódénes (3) kaplan (3) kártya (4) kártya magazin (4) korda (8) közszolgálat (3) laak (10) laydown (9) lederer (7) legalize (4) matusow (8) meltzer (3) mém (3) minieri (3) moneymaker (4) monte carlo (5) negreanu (32) nempóker (11) news (58) obama (3) omaha (7) omaha hi lo (3) onlinepóker (82) ownage (3) para (14) pbhpóker (39) peat (3) plo (4) pókerkedd (7) pokerstars (7) poker after dark (3) pszich (3) read (6) reklám (16) respect (42) rulett (6) second hand (10) seidel (4) shit (3) simon (3) sitandgo (5) stb (51) strippoker (6) sunday million (7) szánalmas (41) szerdapóker (13) szerencse (10) szolgálati (10) szopóálarc (11) tárgy (6) teszt (7) tilt (13) tiltsákbe (6) tonyg (5) tóthricsi (10) tournament (33) tpk (4) trashtalk (8) tréfarépa (50) tropicana (7) tuff fish (4) tv közvetítés (3) uigea (3) variációk (6) video (121) wpt (6) wsop (51) wsop2009 (9) ziigmund (6) zseton (4) zsp póker (38) Címkefelhő

Levlisták

Google Csoportok
Hírlevél a poker.blog.hu online pókerversenyekről
E-mail:
Csoport meglátogatása

cc

Creative Commons Licenc

Utolsó kommentek:

sayyestovodka 2016.04.21. 15:55:54

mikor lesz uj poszt?

Bejegyzés: Ez pedig

Maxxximilian 2015.06.23. 16:34:46

[url]http://poker.hu/pokerhirek/aktualis/harom-itm-egy-tovabbjutas-egy-karkoto-a-hetfoi-wsop-merleg[/url]

Bejegyzés: BREAKING NEWS - Iteo Final Table - UPDATE

Maxxximilian 2015.06.23. 16:33:36

UPDATE
"Magyar szempontból három pénzbeérést és egy továbbjutást könyvelhettünk el a WSOP hétfői napján, míg kiosztották a Szeniorok eventjének karkötőjét is."

Ha érdekel a folytatás katt ide :
[url=http://poker.hu/pokerhirek/aktualis/harom-itm-egy-tovabbjutas-egy-karkoto-a-hetfoi-wsop-merleg/]WSOP mérleg[/url]

Bejegyzés: BREAKING NEWS - Iteo Final Table - UPDATE

Zsírozás Online · http://zsirozas.blogspot.com/ 2011.12.07. 10:46:42

eleg szomoru hir, semmi valtozas nincs?

Bejegyzés: Ez pedig

Poker Ingyen · http://www.ingyenpoker.net 2011.07.09. 23:36:12

Ez az egyik legjobb video nagyon tanulsagos minden poker jatekos szamara.. imadom.

[url=http://www.ingyenpoker.net]Ingyen Poker[/url]

Bejegyzés: Blöff és catfight

poker100 · http://kvizvalaszok.blog.hu/ 2011.05.04. 13:07:28

A pókernek tét nélkül nincs értelme

Bejegyzés: Apa újra

Poker Ingyen · http://www.ingyenpoker.net 2011.04.04. 09:41:13

Egyuetertek ezzel a videoval.. de mindent lehet mertekkel csinalni es helyesen;)

Bejegyzés: Apa újra

PokerKevin · http://pokerheaven.blog.hu/ 2011.01.26. 00:16:33

A kocsmai játékgépezést és a legalizált "tévés reklámból" ismert uzsorás cégeket kellene betiltani, akkor a szegénység is felszámolhatóbb lenne.
Mit érünk vele, ha a segélyeket beleverik a gépekbe?
A pókert inkább tartom logikai játéknak, ahol a szerencse is fontos tényező, de még is más. Jó stratégiával bárki lehet nyerő játékos.

Bejegyzés: Apa újra

zsp · http://poker.blog.hu 2010.12.01. 16:01:09

for the record: magyarországon online pókerezni nem illegális, csak a szervezés ütközik (itthon) jogszabályba.

Bejegyzés: Apa újra

eustace77 2010.12.01. 08:29:26

Amíg a legalja kocsmákban mindenhol alaptartozék a villogó játékgép, addig nincs erkölcsi alapja az államnak a függőség veszélyeiről beszélni egy stratégia játék esetében.

Mennyi szerencsétlen ember életét tették tönkre a kocsmai játékgépeken, mámoros állapotban eltapsolt pénzek, és mennyiét az otthon józan körülmények között játszott póker?

A pókerrel egy baj van az állam szemszögéből, és ezért is üldözik: pókerben az emberek egymás ellen játszanak, tehát egymástól nyerik el/bukják át a pénzt, míg a szerencsejáték által favorizált játékokban hosszútávon 100%-os biztonsággal a gépekben köt ki minden...

Bejegyzés: Apa újra

Hannibal22 2010.11.29. 15:40:47

Oké,nem fejtetted ki de utaltál rá.
Továbbra is azt mondom,hogy nem a játékost kell adóztatni hanem a játék üzemeltetőjét! Ahogy sarki ruletteremben nyert pénzt sem kell bevallani valamint a magyarországi kaszinókban nyert pókernyereményt(és egyebeket)sem.Semmi értelme ,egy átlag pókeres nyer-veszít-nyer- veszít...
Mit valljon be szerencsétlen?
Nagyon nagyon kevés az aki a pókerből él.Az egyetlen normális megoldás,legálissá tenni az online pókertermeket és megadóztatni a magyar állampolgárok után.
Nem mondtam,hogy nem törvénytelen ma online pókerezni,az! Ezen kellene változtatni. Az meg abszurd,hogy valaki törvénytelen úton szerzett bevétele után adózzon! Ha x engem kirabol az utcán nyilván nem tünteti fel az adóbevallásában..

Bejegyzés: Apa újra

Bánki Donut (törölt) 2010.11.29. 15:01:20

"a póker az ördögtől való,családok százait teszi tönkre,vagyonokat játszanak el..stb"

Én ezt nem fejtettem ki.

"Most meg azt kifogásolod,hogy nem adóznak a játékosok??"
Már a legelején ezt mondtam.

"Vagy mégis elismered,hogy ebből rendszeres jövedelmet is lehet szerezni?"
A részemről szóba sem került, hogy ebből lehet e vagy nem lehet rendszeres jövedelmet szerezni.

"Az adózással egyébként egyetértek csak nem a játékost kell adóztatni mert az kivitelezhetetlen,ellenőrizhetetlen."
de azt kell, csak az emberek csalnak, ezért ellenőrizhetetlen.

"Ennek egy részét a terem megemelt rake formájában úgyis ráterhelné a játékosokra szvsz. ők adóznának."
majd ha magyarországon lehet legálisan pókert játszani online, akkor kell erről beszélni. Addig pedig minden ember, aki online pókert játszik Magyarországon, illegális dolgot csinál.

Arról nem én tehetek, hogy nincs magyarországon legális online póker. Amerikában be volt tiltva az alkohol. Attól, hogy később feloldották és ma már egy normális dolog, teljesen törvényesen ítélték el abban a korban a szeszcsempészeket és aki alkoholt ivott, ugyanis törvényt szegtek. Ma a pókerrel ez van. Aki bármilyen módón védi az online pókert, az törvénytelenséget véd. Ezt eddig még nekem egyetlen pókeres sem tudta cáfolni.

Bejegyzés: Apa újra

Hannibal22 2010.11.29. 13:28:26

@Bánki Donut: Kezdelek nem érteni,korábbi hozzászólásodban kifejtetted,h a póker az ördögtől való,családok százait teszi tönkre,vagyonokat játszanak el..stb
Most meg azt kifogásolod,hogy nem adóznak a játékosok??Vagy mégis elismered,hogy ebből rendszeres jövedelmet is lehet szerezni?
Az adózással egyébként egyetértek csak nem a játékost kell adóztatni mert az kivitelezhetetlen,ellenőrizhetetlen.
Észt vagy Dán mintára az online termeknek kellene adót fizetnie az államnak a saját állampolgárai után.
Ennek egy részét a terem megemelt rake formájában úgyis ráterhelné a játékosokra szvsz. ők adóznának.

Bejegyzés: Apa újra

Bánki Donut (törölt) 2010.11.29. 10:50:16

"megadóztatják a pókernyereményt, felborul a játék matematikája"
Valamint megszűnik bűncselekménynek lenni, mert ugye egyelőre szándékos adócsalás.

"és akik kicsit is értenek hozzá abbhagyják."
De előtte még fizesse be az adót.

nekem egyéni vállalkozásom van, és meg van adóztatva a bevételem, fel is borult a matematikája már az elején, de ettől függetlenül becsületes vagyok is csinálom.

"Éppen ezért adóztatni sem lehet annyira."
De lehet. 71% az adótartalma, amit ha nem fizetsz be, megkárosítod az államot és megszívatod azokat, akiknek pld a szociális helyzetének a javítására is használják az adót. nehogymár a játéköröm indokolja azt, hogy egyetértesz azzal, hogy a pókert ne adóztassák. Az én munkából szerzett bevételemet miért kell indokoltabban adóztatni, mint a pókernyereményt? Szerintem a pókernyereménynek kellene lenni a legutolsónak ebben az országban, aminek az adótartalmát csökkenetni kellene.

Bejegyzés: Apa újra

jonatanxx 2010.11.29. 09:00:25

@pluto111: A pókernek tét nélkül nincs értelme. Nem lehet blöffölni, mert mindenki mindent megad.
A számlámat - természetesen - soha senkinek nem adom meg. Erre vannak az online "pénztárcák", pl a neteller.

Valaki felvetette, hogy nem konkurenciája a póker a lottónak, általában a sportfogadásnak. Dehogynem! A póker ebből a szempontból speciális. A többi szerencsejátéknál vagy te nyersz vagy a szervező cég. (Többnyire a szervező cég...) A pókernál vagy te nyersz vagy az ellenfél, aki szintén csak egy játékos. A cégé "csak" a rake, ami összességében nem kevés, de elenyésző a lottó vagy a totó hasznával szemben. Éppen ezért adóztatni sem lehet annyira. Ha megadóztatják a pókernyereményt, felborul a játék matematikája, és akik kicsit is értenek hozzá abbhagyják. Tényleg csak a függők maradnak, ők meg pikk-pakk elveszítik mindenüket és a szekér leáll.

Bejegyzés: Apa újra

Hannibal22 2010.11.28. 22:33:20

No ,még megnéztem mennyi a maximum befizetés:)
640$/nap
1500$/hét
2000$/hó

Akárhogy is nézem, a ronda pókerterem jobban figyel a pénzemre mint a Szerencsejáték Zrt. az egymillás limitével:)

Bejegyzés: Apa újra

Hannibal22 2010.11.28. 22:17:43

@hannibal22-73: Ez szánalmasnak ment. Elnézést!
Jó éjt!

Bejegyzés: Apa újra

Hannibal22 2010.11.28. 22:16:24

@pluto111: És ha jó nekik akkor mi van? Egy szolgáltatást ad. Persze,hogy leveszi a részét!
Te is használd csak a netet,áramot.Tudod ki jár jól ? A szolgáltató:)

Bejegyzés: Apa újra